Excellente service begint bij servant leadership

onzediensten2Klantgericht ondernemen leren in een dag? Op dinsdag 4 oktober kun je de hele dag tijdens verschillende lezingen en workshops volop inspiratie opdoen voor klantgericht ondernemen.

Deze dag staat in het teken van “Klantgerichtheid in 1 dag” en wordt georganiseerd door H3ROES, een organisatie waar professionals uit verschillende branches hun expertise dagelijks delen en inzetten voor en met hun klanten om de mens achter de klant weer te bereiken. Arlette Bout is lid van H3ROES en uiteraard is haar expertise alle facetten van servant leadership. Dat betekent een focus op mensgericht ondernemen. Want klanten zijn mensen en mensen hebben de basisbehoefte om erkend te worden als mens. Het resultaat zijn blije klanten die fans zijn van je organisatie en dus financieel resultaat.

H3ROES werkt op deze dag samen met De Financiële Telegraaf en Business Universiteit Nyenrode.

Zelf zal ik in de ochtend een van de workshops geven. Mijn onderwerp is ‘Servant leadership als basis voor service excellence’.

Een tipje van de sluier: Excellente service begint bij servant leadership. Om negens en tienen te scoren bij je klanttevredenheidsonderzoeken zul je als leidinggevende maar een doel moeten hebben: een focus op de (persoonlijke) groei van je eigen medewerkers. Zij zijn degenen die zich met de uiteindelijke klant moeten bezighouden. Zoals jij je mensen behandeld en ziet, zo zullen je mensen de klanten behandelen en zien.

Waar sta jij en wat is jouw persoonlijke inzet voor de groei en wat kunnen anderen daarvan leren? Daar gaat het in mijn workshop over. Delen, leren en inspireren.

Ben je geinteresseerd en wil je er ook bij zijn? Lees dan de folder en bestel je kaart(en).
Ik geef in mijn workshop ook nog eens vijf exemplaren weg van mijn boek “Servant Leadership in 15 minuten’. En als je bij je aanmelding vermeld dat je een relatie van mij bent dan krijg je ook nog eens een behoorlijke korting en betaal je geen 495 euro maar 300 euro (excl btw). Vergeet in dat laatste geval mij dan niet een berichtje te sturen, dan zorg ik dat de korting wordt verrekend.

Zie ik je op 4 oktober ook op Nyenrode? Meld je hier aan.

september 20, 2016  |  Inspiratie, Leiderschap, Seminar  |  Share

2 Comments


  1. Hear, hear, Je kunt er niet (meer) omheen. Servant Leadership is DE manier om te zorgen voor een succesvoller bedrijf of organisatie, maar plezier in je werk en een hogere medewerk(st)ers tevredenheid / betrokkenheid. En dat merken de klanten!

    Ik wens jullie een “volle bak”

Leave a Reply

*